بلاژویچ سختگیر است . پرسپولیس هم مرا Ù…ÛŒ خواهد

بلاژویچ سختگیر است . پرسپولیس هم مرا می خواهد




 

 


بلاژویچ سختگیر است . پرسپولیس هم مرا می خواهد


تاریخ : شنبه ،
26 آذر 1390

بلاژويچ مربي سخت‌گيري است و شايد اخلاق او براي بعضي‌ها خوشايند نباشد ولي من خودم مشکلي با اين مربي ندارم.


تيم فوتبال مس کرمان در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي نگرفته و ميروسلاو بلاژويچ هم تحت فشار قرار دارد. مهرداد پولادي مدافع ملي‌پوش مس در مورد نتايج ضعيف اين تيم مي‌گويد:« من فکر مي‌کنم بازيکنان، کادرفني و مسئولان باشگاه در اين شرايطي که به وجود آمده مقصر هستند. البته مهم اين است که در نيم فصل دوم تيم تقويت شود و طوري نشود که مس در آخرين هفته‌ها براي سقوط نکردن دست و پا بزند.»

پولادي در پاسخ به اين سوال که آيا اين موضوع درست است که بعضي از بازيکنان مس با بلاژويچ اختلاف دارند، خاطرنشان مي‌کند:«‌بله بعضي از بازيکنان مشکل دارند و البته اين مشکل دو طرفه است يعني اينکه بلاژويچ هم با آنها مشکل دارد. بلاژويچ مربي سخت‌گيري است و شايد اخلاق او براي بعضي‌ها خوشايند نباشد ولي من خودم مشکلي با اين مربي ندارم. در ضمن معتقدم باشگاه بايد جلسه‌اي ترتيب دهد تا مشکل بازيکنان و بلاژويچ حل شود.»

پولادي که ساز جدايي از مس سر داده بود در تازه‌ترين حرف‌هايش مي‌گويد:« من هنوز سر حرفم هستم و مي‌خواهم از مس جدا شوم. من قول داده بودم که مصاحبه نکنم ولي بايد بگويم که به طور صددرصد در نيم فصل از مس جدا خواهم شد و مي‌خواهم در تهران بازي کنم. من از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دارم و قرار است آنها با باشگاه مس مذاکره کنند.»


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل